Leetha Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Etter flere uker hvor jeg ammet hver eneste time fant jeg ut at min produksjon trengte lenger tid på å fylle seg opp, så når når mini var 2 mnd ammet/ga jeg mme annerhver gang. det fungerte perfekt. Nå er han 5 mnd og han får mm og mme annenhvert måltid. Og han koser seg like mye med begge deler!! synes dette var en fin løsning for oss når det fungerer så bra, et håp jeg har er at når den faste føden kommer for fullt er å bare gi mm da, og heller bruke vann på flaske som tørstedrikk (slik at han ikke venner seg av med flaske igjen, veldig kjekt med flaske synes jeg) tiden vil vise!! flere som delammer og liker det?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har begynt å gi mme i tilleegg til mm, fordi gutten la på seg for lite av bare min melk. Jeg ammer først, og gir erstatning etterpå. Hen får 2-3 flasker pr dag i tillegg til mm. Han koser seg like mye med pupp som med flaske, så det går kjempe bra. Han blir 4 mnd om 5 dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå