solemio Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Vi er noen jenter som skal komme oss i bedre form og motivere hverandre med opplegg, skravling og veiingsinnrapportering fredager. Vil du være med?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg vil være med. Men har ikke badevekt!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 JAAA! Var med på ett tidligere og gikk ned noen kg.
Mockanin Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Tja... hvor mye skal dere ned? Hadde vært kjekt med noen "likesinnede" om du skjønner
solemio Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Tror det er litt ymse. Selv har jeg mål om å ned 5-6 kilo
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Kunne tenkt meg 10 kg, men det blir vel litt drøyt. 5-7 kanskje? Dere andre da?
Mockanin Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 ups, da tror jeg at jeg holder meg litt for meg selv videre og "spionerer" litt på dere inn i mellom.. Skal ned MYE mere...........håper jeg da
smily2 Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 JA! Drømmen hadde vært 10 kg, men hadde vært veldig fornøyd om jeg hadde gått ned en 5-6 kg og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå