Gå til innhold

Sylfidene, ny slankegjeng på slankedebatten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er noen jenter som skal komme oss i bedre form og motivere hverandre med opplegg, skravling og veiingsinnrapportering fredager.

Vil du være med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA! Var med på ett tidligere og gikk ned noen kg.

Skrevet

Tja...

hvor mye skal dere ned?

 

Hadde vært kjekt med noen "likesinnede" om du skjønner

Skrevet

Tror det er litt ymse. Selv har jeg mål om å ned 5-6 kilo

Skrevet

Kunne tenkt meg 10 kg, men det blir vel litt drøyt. 5-7 kanskje?

Dere andre da?

 

Skrevet

ups, da tror jeg at jeg holder meg litt for meg selv videre og "spionerer" litt på dere inn i mellom..

 

Skal ned MYE mere...........håper jeg da

Skrevet

JA! Drømmen hadde vært 10 kg, men hadde vært veldig fornøyd om jeg hadde gått ned en 5-6 kg og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...