Gå til innhold

Vannkopper?? (samme som 1-2 år)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har din lille hatt vannkopper? Mini har det å han e 14 mnd,har sånn hvitvask som vi smører på,noen som vet kor lenge det evt virka før vi må smør på mere? Så har vi fått noe av legen som han ska få i måleskje morgen og kveld,mot kløe,det hete Phenamin,noen som har erfaring med det å hjelp det ungen dokkers? Nu har det vært 5 netter kor han skrik å e urolig,han har kun sovet 4-5 tima tesammen fra han legg sæ rundt klokka 19 å hele natta.. Kommer kløen ekstra på kvelden/natta kanskje? Han har endel i rompa å selvfølgeli ved tissen,å der blir det jo ekstra varmt å klamt. Så han går nesten bare uten bleie på dagen nu. Har endel på øyan å der går det jo ikke an å smør krem. Takk for svar =) klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser han tegn på at han klør?

Begge jentene mine har hatt, eller hun ene har fremdeles... Har ikke brukt hvitvask... men jeg har gitt paracet. Og da ble nettene mye bedre...

Kan desverre ikke svare på det du spute om...

Men har du gitt han paracet?

Skrevet

klør sæ veldig i øyan.. Syns ikke paracet virka.. Han fikk paracet i går kveld da æ la han,men våkna etter 1 1/2 time å skreik å skreik.. Kan jo hend at det klør på ryggen eller i hodet,å der når han jo ikke... Å har sett at han tar sæ på bleien,det kan jo vær for at det klør... Hvitvask syns æ funger litt ihvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...