Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er så utrolig trøtt og kvalm på kvelden, og siden jeg jobber fra 18-23.30 så er dette litt upraktisk.. Hvordan ligger man ann med sykemelding i forhold til dette i perioden til kvalmen går over?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det bør jo gå ann å få sykemelding for kvalme,ikke lett å jobbe når enn er kvalm og kanskje i tillegg kaster opp.
jente og gutt Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var sykemeldt pga kvalme både denne gangen og sist. Forklar situasjonen for legen din.
Lille my31 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ble sykemeldt pga kvalmen. Den ble verre når jeg stresset( som mange gjør i jobben). Ikke noe pproblem å bli sykemeldt pga det
CB-BabyBoy Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er også sykemeldt pga kvalme og litt til da, men legen hadde full forståelse for det. Vi tar 1 måned av gangen og det funker. HI; du skriver "perioden som kvalmen går over" - altså ca etter uke 12-14? Det varierer veldig når an slutter; noen merker det da i uke 12, andre har det gående hele tiden (som meg), så derfor er det best å bare se an og heller ringe legen dersom du merker bedring og vil jobbe igjen. Men vær obs på at du trolig vil merke en liten bedring når du er sykemeldt - dvs når du får tatt det rolig og lar kroppen slappe av, så kan det hende at du føler deg bedre og dermed tenker at du kan jobbe igjen. Men prøv deg litt frem for det kan hende at bedringen kommer pga hvilen om du skjønner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå