Gå til innhold

Skal jeg dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kanskje en litt dramatisk overskrift...

Mamma'n min (verdens beste mamma) er lagt inn på Ski sykehus pga prolaps.

Vi var ute og trillet, så ringte jeg henne for å spørre hvordan det gikk med ryggen. Da fikk jeg vite at hun var lagt inn og skal flyttes til Aker.

Jeg sa jeg hadde lyst til å besøke henne, om de ikke skal opperere i dag. Hun sa hun ikke viste noe og skulle ringe meg når hun hadde kommet til Aker.

HVIS jeg skal kunne besøke henne i dag, må jeg nesten komme meg bort til toget nå ganske snart. Ta toget ned til byen (med Mathias) og møte mannen min der. Og så dra på besøk til mamma.

Tenker å spise litt nå, så amme han og deretter kanskje dra.

Egentlig har jeg lyst til å ringe mamma og spørre om hun vil ha besøk. Men på den andre siden vil jeg ikke plage henne. Hun hadde tydelig veldig vondt.

Faren min er i Trondheim og holder kurs, og begge brødrene mine er på en måte opptatt og kan ikke komme seg til henne.

BØR jeg bare vente hjemme til hun ringer - og da er det kanskje for sent å dra? Eller bør jeg satse på at hun vil ha besøk og reise ned til byen?

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ringe sykehuset og høre hva som skjer og så ta å finne ut om det er noe vits i å besøke henne i dag,etter det.

Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

Håper mammaen din blir snart frisk,er ikke noe kjekt når de er på sykehus.

Skrevet

Hei Ninni. Vanskelig det der....men spørs om du får sett henne så mye alikevel i dag da? hvis hun må mye frem og tilbake og ta prøver og div på aker?

Bor du i ski foressten? Kråkstad her hvis du vil skrive:)

Skrevet

Hun sendte melding nå mens jeg satt og spiste. Hun blir vist på Ski allikevell - og vil ikke ha noe besøk. Hun har så fryktelig vondt (og det tror jeg på, for hun bannet - og det gjør aldri moren min)

Så da blir jeg hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...