Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 ...mens vesla lå ved siden og sov. jag fikk en veldig god venninne som jeg stolte på til å sitte barnevakt en kveld. jeg hadde glemt noe hjemme og reiste uanmeldt for å hente det. jeg fikk helt sjokk da jeg kom inn og så at hun satt der og røyka hasj i MIN sofa, i MIN stue!!! her røyker vi ikke inne i det hele tatt til vanlig. og vesla lå der og sov. kan hun ha tatt skade av det??? hun har virka veldig trøtt og misfornøyd i dag. skal jeg anmelde barnevakten? jeg ante virkelig ikke han hun drev med narkotika. JEG ER SÅ SINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg banner skjelden.. men fy faen... Jeg håper virkelig ikke du bruker den barnevakten igjen..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, sikkert. Dette er nok ett tulleinnlegg...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 det er jo helt vilt! Regner ed du har en venninne mindre nå..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Huff, hasj er ikke bra for barnet aa puste inn. Hun faar vel neppe varige men av det, men kan nok bli litt kvalm og uvel av det (jeg som tenaaring ble det en gang av aa vaere i et rom hvor folk royka hasj). Dama hadde fortjent en politianmeldelse, selv om det neppe foerer til noe....
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Hun har nok ikke noen varige skader på grunn av det, men sunt er det jo ikke. (det sies jo at hasjen sløver hjernen til brukeren i ca 30 dager etter at det har blitt brukt. Aner ikke hvordan det er med passiv hasjrøyk da...) Jeg ville nok ha anmeldt og passet på at ALLE i vår omgangskrets vet hva hun gjorde...
Mammaaaaaa Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hadde ALDRI snakka med den venninna igjen! Skjønner at du er sint!!
1+1=2+1+x Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Hadde nok anmeldt hun. Uten tvil! Sørga for at hun ikke fikk passe andre barn mer...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 jeg kommer aldri i mitt liv til å ta henne inn i varmen igjen. ingen er så dumme og egoistiske at de gjør noe sånt med barn i nærheten. men hun var vært utrolig god til å skjule hva hun driver med. har bra jobb og er respektert ute blant andre mennesker.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Ja det er jo helt "ute".. Så dum hun må være - som røyka inne til og med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå