McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke feber, bare snørrer veldig..
smily2 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Mine to (de er snart 9 mnd), sover ute uansett form eller vær. Synes de sover bedre ute uansett, prøver bare å ha det lunt og godt i vogna, å so har jeg den i le på trappen. Gjorde det samme med storebror på tre og...
yvve73 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Når jeg selv er snørrete, synes jeg det er godt å være ute i frisk luft. Det klarner liksom opp litt i nesa. Så det er ikke noe problem å la barna sove ute selv om de er forkjølet.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Det er bra for han nekta å sove inne i dag, gikk ut og etter 2 min sov han. Og vi har prøvd lenge inne først..
Desembermamma 2002 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ute helt klart. Da får de også lettere pusten. Datteren min har ALDRI sovet inne (men da har hun vært svært lite syk også 7-9-13) - sov ute hver dag i mer enn 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå