Gå til innhold

Annet en graviditet jeg lurer på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet i en kinky situvasjon. Er veldig lei meg for tiden. Jeg og min kjæreste har gort det slutt. Han vet ikke hva han betyr for meg, og dumme meg oppfører meg som hans beste venn som hører på alt han har å fortelle..

Han har rotet seg bort i en gift kvinne med 3 barn. hun er på tur ut av ekteskapet, og de oppfører jo seg som nyforelskede, men med alt på vent til hun har alle papirer i orden..

det som plager meg er jo at jeg bryr meg om han.. og når han sier han kjeder seg, så ber jeg han komme hit til meg.. vi havner i sengen hver gang, og desse timene jeg har med han til han reiser på jobb lever jeg for..

en annen ting er jo det at når jeg sier jeg har kommet i kontakt med noen menn, så får jeg beskjed om at den og den passer ikke for meg.. jeg må ha en mann i hans øyner.

Jeg vet nok også det at jeg aldri kommer til å ta han tilbake.. tror jeg da. om han skulle komme fordi han angrer, så har jo dette med denne gifte kvinnen satt sine spor.. og jeg vet ikke om jeg hadde klart det i frykt for at dette skulle gjenntatt seg..

så jeg lurer på om hva som skjer med oss to da.. jeg drømmer jo om barn, og jeg bruker ikke prevangsjon, noe han vet.. men vil det bli oss, eller hva sier kortene??

Jeg er født 26 septemper 1973

han er født 12 oktober 1964

jeg håper på mangen svar her inne:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...