Gå til innhold

Fiskegrateng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 9 måneder.Jeg har lyst å gi han fiskegratteng,kan jeg det?Sånn findus fiskegratteng,som man bare varmer i ovnen.Han har fått smake såvitt en gang allerede,bare en teskjei.Han så ut til og like det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forressten,kan noen legge denne ut på Skravlesiden for meg?

Skrevet

hvorfor være anonym når du spør om det?

Jeg mener jeg har hørt at man skal være litt forsiktig med fiskeprodukter det første året, om det er allergi i familien. Også er det vel kan hende kumelk i sånn ferdig fiskegrateng, og det er vel også noe man skal vente med til 10 mnds alder, tror jeg. Også er det vel generelt mye salt i ferdigmat.

Men for all del: Det går helt sikkert bra. Men ikke helt "riktig" om du skjønner.. Ikke etter boka :)

Kanskje det er greiere å mose ren fisk å gi med litt potet og olje?

Skrevet

vi har gitt fiskegrateng og fisk i alle former og farger og har elsker det (bortsett fra Kolje, den kom opp igjen, he he) 9 mnd gammel. Han har ikke fått noen antydninger til allergi selv om det er allergi i familien (dog ikke mot fisk)

Vi lager stort sett fiskematen selv, da kan vi salte etterpå slik at det ikke er salt i maten hans. Det er generelt mye salt i fiskemat som en får kjøpt ferdig. Men fiskegratengen kjøper vi ferdig.....

Skrevet

veldig lett å lage hjemmelaget også da, jeg har fin oppskrift!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...