Mamma74* Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Skal inn til Oslo på dagstur. Har tenkt å handle juleklær/fin til guttene mine (8 og 1 år). Hvilke butikker synes dere jeg må besøke? Tips??? Tusen takk for alle svar!!
Tussa og Sofie Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hmm, prøv Sten & Strøm i Nedre Slottsgate (Nedenfor Egertorget og inngang fra Karl Johan) Helt øverst der har de jo stor Fru Lyng butikk samt endel andre barnebutikker. Sentert på Akerbrygge har jo også noen fine barnebutikker!
Frk. V *juli-11* Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Zara er min yndlingsbutikk.. Ligger i Bogstadveien og der finner du også det meste annet..
Mamma74* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk jenter! Akerbrygge skal jeg prøve. Liker også Fru lyng. Har hvert på Zara i London. Likte den ja. Andre???
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Polarn O`Pyret i Bogstadveien har masse fint.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ligger også en liten en i bogstadveien, som jeg dessverre ikke husker hva heter. Litt lenger oppe enn polarn o. pyret, på samme siden av veien (så er bare til å følge fortauet, så passerer du den). Der har de mye fint - litt dyrt kanskje - men veldig søte "finklær" til barn
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 H&M på stortorget sten&strøm (fru lyng, p&p m.m) aker brygge bogstadvn (zara, polern o pyret, bennetton osv) masse tøffe butikker på grunerløkka, i markvn!! litt utenom det vanlige
Mamma74* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2007 Takk igjen jenter! Skal prøve å være litt effektiv da vi ikke har så mye tid, så da er det bra å ha navn på butikker. Har ikke vært på grunerløkka før. Kankskje jeg skulle prøve der også. Kan jeg ta trikk dit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå