Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har en jente på 3 uker. Hun sover hele dagen og er veldig rolig. Får mat hver 3 .time. men når kvelden kommer (ca 22) og jeg skal legge henne i sengen, er hun helt umulig. Sovner ikke før 0200.. Da er det mat, mat, etc. Skriker hver gang jeg legger henne i sengen noen gode tips??
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hs sa til meg at det var vanlig at barn i den alderen har en saann periode i leopet av doegnet, og gjerne paa kvelden. Noen mener de spiser mye for aa lade opp til en lengre soveperiode enn ellers paa doegnet, men det sa i hvertfall hs ikke noe om. Det gaar over med tiden, her begynte gullet aa sovne kl 19-20 da han ble 7-8 uker gammel, og foer det lot jeg bare gutten bestemme doegnrytmen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde også dette rundt uke 2 - 4, han sov mye om kvelden og skrek og ville ikke sove da vi skulle legge oss. Oppdaget at det var én grunn til dette, han var SULTEN! Ofte så sulten at han slet med å spise ordentlig (vi skjønte derfor ikke at det var sult). Helsestasjonen rådet meg å mate han annenhver time eller hver time om kvelden, fra ca. kl. 19 slik at han ikke var så sulten da vi skulle legge oss. Noen ganger måtte vi vekke han eller la han spise i halvsøvn på kvelden. Det er nemlig veldig vanskelig å vekke en sovende baby! Og før vi la oss ammet jeg i ca. 1 time i strekk. Da sov han mirakuløst og alle problemene var over! De vokser visst mye i denne perioden og trenger mye mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå