Gå til innhold

Dere som har tatt 3D-ultralyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg har så lyst til å ta et sånt 3D-ultralyd.Og lurte på hvor man kan få det?Må man bestille gjennom legen? Og hvor mye koster det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ring til noen som driver m det:-) gjerne private klinikker . Pris vet jeg varierer . . . Alt fra 600 til 1500 . . . . Hvor bor du i landet?

Skrevet

Vi bestilte privat på majorstuaklinikken i Bergen

Betalte 1200kr

Skrevet

Hei!Nå vet jeg jo ikke hvor du kommer fra,men det får du i moss.Koster 1000kr(eller mulig litt mer)

Skrevet

i bodø koster det 650 kr

Skrevet

På nøtterøy kan man bestille 3d ultralyd privat hos kvinnedoktor.no, kjempekoselig og flink lege:) vært der 2 ganger, koster 800 kr og da fikk vi med bilder og dvd plate med bilder og filmsnutter av lillemann som er blitt favorittfilmen her hos oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...