hedi&lille leah Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei:) Jeg har så lyst til å ta et sånt 3D-ultralyd.Og lurte på hvor man kan få det?Må man bestille gjennom legen? Og hvor mye koster det?
roannima Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Bare ring til noen som driver m det:-) gjerne private klinikker . Pris vet jeg varierer . . . Alt fra 600 til 1500 . . . . Hvor bor du i landet?
Happy H Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Vi bestilte privat på majorstuaklinikken i Bergen Betalte 1200kr
marimin Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hei!Nå vet jeg jo ikke hvor du kommer fra,men det får du i moss.Koster 1000kr(eller mulig litt mer)
tobias og en til i magen:) Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 På nøtterøy kan man bestille 3d ultralyd privat hos kvinnedoktor.no, kjempekoselig og flink lege:) vært der 2 ganger, koster 800 kr og da fikk vi med bilder og dvd plate med bilder og filmsnutter av lillemann som er blitt favorittfilmen her hos oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå