Gå til innhold

uff så slit å ikke ane...........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har da fortsatt ikke fått noe mens etter ikm 4 okt.... det er såååå slitende å ikke ane noenting, når kommer neste mens, når er el, blir jeg gravid/er jeg gravid??? jeg tok vel sist test mandag i forrige uke, den var neg... jeg lurer på om jeg kanskje hadde el for en uke siden, men jeg vet ikke i det hele.. bare en følelse... jeg har fått menssmerter og litt ømme pupper, det har jeg hatt i det siste mellom el og ikm..

KANSKJE JEG DA HAR IKM 6.11.

men jeg vet jo ikke..

skal til gyn for et annet problem som ikke er relatert til dette heldigvis.

men jeg tenkte da at viss jeg ikke har fått mensen eller en positiv test så ber jeg de undersøke om det er noe i veien..

jeg hadde en cyste på eggstokken for 3 mnd siden ca, den sprakk av seg selv. alt dette har blitt sjekket av gyn. neste mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig, det var 6.09... etter det har jeg ikke hatt mensen..

DET ER SÅÅÅÅÅ SLIT Å IKKE ANE NOE NÅR MAN PRØVER Å BLI GRAVID.

men siden jeg ikke aner når jeg har/har hatt el, så kan det jo også allerede ha klaffet eller klaffe snart...vi har nå kjørt på og kjører på og håper det klaffer.. hehe ;o)

jeg har også vert uforklarlig trett de siste dagene... ikke godt å si hva det skyldes...

jeg har litt symptomer på både graviditet og PMS... så vi får vel vente å se... jeg klarer ikke lese noe av tempene mine heller, litt ny innen det.. haha..

http://www.fertilityfriend.com/home/1d0eaa

flere i samme båt??

noen som vet om cyste kan forstyrre slik...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha hatt EL når du tror, da ville det vist på tempene dine.

Skrevet

Hei.

Ja da er vi ganske likt. jeg har ikke hatt tr siden 12.sept. før det hadde jeg syklus på 39 dager så jeg skulle hatt det 22.okt, men den kom ikke selv om det kjentes sånn ut og testen er selvfølgelig negativ!! Veldig fortvilet, bare venter og venter!

Skrevet

jeg skulle hatt den 4 oktober.... jeg blir litt deppa av dette.. føler jeg har null kontroll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...