Gå til innhold

Litt flaut, men må bare spørre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene fått mere do-trang, og det kommer innimellom uanmeldt. Jeg er mot slutten nå, så det kommer egentlig ikke som en overrakelse da. Men det jeg lurer på er: Fargen på avføringen er myyyye lysere enn tidligere. Er dette på grunn av at jeg går oftere nå, eller er det noen annen forklaring? hehe.. ja litt teit spørsmål egentlig, men dere vet..

Og jeg velger å være anonym her jeg (utrolig nok!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke godt å si. Skulle ikke tro at det spilte noen rolle hvor ofte man gikk mtp fargen. Det er jo et stoff som heter bilirubin vel som gir noe av fargen til avføringen, men jeg kan dessverre ikke hjelpe her jeg.

Kan du ikke søke litt på www.lommelegen.no

Skrevet

okei. Takk for svar iallefall :)

Skrevet

må si jeg har oppdaget det samme som deg =/ Vet ikke hvorfor det er sånn, men om du finner ut kan du jo si fra ;) tror nok ikke det er noe farlig uansett ;)

Skrevet

når jeg tenker etter er kanskje min lysere enn vanlig også.. sikkert fordi vi går oftere, og kanskje fordi vi drikker mye vann?? (jeg gjør iallefall det, og spiser en del frukt..)

men kan være en naturlig reaksjon på at kroppen vil tømme seg lettere på en måte...?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...