mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 hei! Har nesten netopp vært hos jordmoren min i dag, hun måtte bestille time til meg på ullevål i dag fordi jeg har kanskje fått svangerskapsforgiftning=/ syns det var litt skummelt og vite at jeg har fått det.. er det sånn at man kan bli satt i gang før tiden vis man har fått det? vil helst hvertfall gå til terminen min liksom... måtte bare få det ut.. noen som har erfaring med dette her, og veit hva dem gjør når jeg kommer på ullevål? takker for alle svar=)
Tussa og Sofie Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei hei! Kjedelig med svangerskapsforgiftning da! Jeg har ingen erfaring selv, men det kommer vel an på graden av forgiftningen om de setter igang nå eller venter. De sjekker jo først hvordan babyen din har det i magen og om den får nok næring osv. Men den er jo klar til å komme ut nå, så det er jo ingen fare. Du har termin samme dag som meg! Men man blir litt tatt på senga kanskje. Selv blir jeg satt igang neste uke hvis bebyen ikke har vokst noe siden sist, men har ikke sv.skapsforgiftning. Lykke til uansett!
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 takk for svar=) blir litt bekymra bare trodde kanskje jeg var forbi faresonen til det siden jeg har kommet så langt som jeg har gjort uten komplikasjoner=/ men men.. uanz tusen takk for du svarte ihvertfall=) ha en fortsatt fin dag.. og lykke til, og til neste uke..=)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 ja, tror det kommer an på graden.. noen ganger blir man bedt om å ta det helt med ro tror jeg, er det mer alvorlig ser de vel an om de må sette igang eller no... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå