Gå til innhold

hmm, hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde ma for litt over en mnd siden. forrige fredag fikk jeg mensen tilbake igjen. altså 4 uker etter utskrapning. hadde en helt vanlig mens. begynte med eggeløsningstester i går. ikke fått noe utslag enda. men i går begynte jeg å blø litt igjen. blødde litt i går og litt i dag. i går var det lyst blod og i dag brunt (unnskyld deltaljene). nå har det sluttet. hart aldri opplevet å blø noe utenom mensen. har alltid hatt regelmessige sykluser på 28 dager. er det noen som har opplevd lingnende? og når kommer eggeløsningen da isåfall? kan den komme til samme tid selvom man har blødd litt? bør jeg fortsette eggeløsningstestingen?

vil ha mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg fikk ustabile blødninger ca 5 uker etter utskrapning. helt brunt å til slutt rød..

spottet noen dager så gikk d over å så kom d tilbake igjenn tok kontakt med legen min å han sa d var normalt.

Skrevet

Jeg kom ganske fort tilbake i syklusen etter MA'en, men jeg slet med mellomblødninger i flere måneder etterpå (3-4 måneder?).

Er nok ganske vanlig....

Skrevet

ok, takk for svar. snartfirebarn: hadde du eggeløsning til omtrent samme tid som før selvom du hadde mellomblødninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...