Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Jeg skal settes igang til mandag - det blir 2 uker før termin... Er det noen som har erfaring om sånt, har fått en versjon -men er jo litt nysgjerrig på flere erfaringer sånn at jeg vet hva som evt. kan skje! Håper liksom det skjer passe kjapt, fordi minstejenta mi fyller den 9 nov så da hadde det jo vært hyggelig å kunne feire kommende helga etter den 5... takker for alle som vil dele sine opplevelser med meg... hilsen ei som er leeeeei av å ha stor mage
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei.. Jeg ble satt i gang i uke 38.. Det dem gjorde da var og ta vannet. Ikke vondt bare litt ubehagelig. Riene kom nesten med en gang vannet var godt, jeg slapp å bli satt på drypp og tulla mi kom akkurat to timer etter vannet var tatt:=)
YumYum2 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hva er som regel grunnen te at man blir satt igang før tiden??
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ble satt i gang en uke før termin med sønnen min. Da hadde jeg ikke sovet noenting på 14 dager. Hadde så mye vann i kroppen at hele kroppen låste seg da jeg skulle sove. Jeg kontaktet først fastlegen, og fikk henvisning til sykehuset. Der møtte jeg en superkoselig jordmor som synes så synd på meg og jeg fikk viljen min. Gikk hjem den dagen med en ballong i skjeden som skulle "modne" meg. Fikk beskjed om å ringe når den datt ut..Og det gjorde den litt ute på kvelden.Her gikk det unna med andre ord..Ble lagt inn dagen etter på sykeshuet. Fikk en pille i skjeden, og en time etter begynte veene. De var sterke og veldig vonde..Trolig mere vondt enn de som får veer naturlig. Men det gikk unna, 7 timer senere gikk vannet mitt og en time etter vannet gikk var gutten vår ute akkurat 20.18 Håper ikke å bli satt i gang denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå