balle og solo Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har vanlige øyenbryn som jeg napper i en naturlig fin bue... ingen strek og "overnupping..".. I det siste har venstre øyenbryn forsvunnet mer og mer.. d er ikke mer hår fra "øresiden" og halvveis opp på brynet.. Høyre bryn er normalt.. nå begynner jeg å bli litt engstlig.. har veldig kraftig hårmanke på hodet, tjukt hår som "alle" misunner.. så jeg har altså ikke hårtap ellers... har også fått d sjekka hos frisøren. HVA ER DET SOM SKJER MED ØYENBRYNET MITT???? noen som vet?? Takk for svar...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kan ikke svare deg, men har merket det samme hos meg også.. Tenkte på det her en dag. Venstre hos meg også. Ser ut som jeg har nappet bort nesten alt ytterst.. Merkelig!
balle og solo Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 åå litt godt å høre at d er flere som har opplevd d samme.. ja, d ser ut slik hos meg også. kan d være noe hormonsurr på gang tror du? har amma i 11 mnd, men slutt nå da.. og brukt cerazette i 8 mnd.. kan d være d? har slutta med pillen nå.. blei så tullete oppi hodet av den, fikk høyt bt og svimmel.. nei, veit ikke hva det er med d øyenbrynet... håper bare ikke d blir no værre!!
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Har sånn på høyre side, hårene er kjempe lyse, så det ser ut som jeg har nappet i hjel et stykke av øyenbrynet etter buen mot øret :o/ Får de ikke mørkere heller - så her må jeg desverre ty til å tegne litt svakt for å få dem noenlunde lik. Har vurdert sånn øyenbryns tattovering også. Noen som har prøvd det forresten ?
EnUndreneMor Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 har du hatt vannkopper?? eller bruker du noe kortisonsalve??
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har hatt vannkopper da jeg var yngre. Bruker ikke kortisonsalver av noen slag. Om det var til meg da.
EnUndreneMor Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 tenkte på hun som hadde innlegget jeg. hhihih men samme det kan være arr under huden som begynner å ''gi'' slipp å da kan man miste litt hår.. håret vokser i sirkel (derfor kronen u bakhodet) så det kan komme litt ettersom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå