Gå til innhold

Dere som blander mme...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bort en dag i neste uke, og da skal sambo være hjemme med lille jenta vår alene for første gang. Skal prøve å pumpe ut litt melk, men regner med jeg må bruke tillegg også. Kan jeg blande det for en dag på forhånd?

Hører jo alle sier at man ikke skal varme opp igjen mme, men om jeg koker vann og har i pulver, kjøler det ned og setter det i kjøleskapet, kan jeg da varme den opp en gang eller hvordan skal jeg gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kok opp vann og ha det i flasker. Sett dem i kjøleskapet. Når de skal brukes varmer han vannet i micro til lunkent, har i pulveret (dette kan du måle opp på forhånd og ha i små beger) og rører rundt / rister.

Da slipper du å ha i pulveret før melken skal drikkes.

Skrevet

Nei det er frarådet å gjøre det fordi dette skapet et perfekt miljø for bakterier. Mme skal blandes ferskt til hvert måltid:)Kan ikke samboeren din blande? Ellers ville jeg kjøpt ferdigblandet siden det bare er for en dag og du har mm i tillegg.

Skrevet

Det er frarådet å forhåndsblande, ja. Måten Tingeling_80 beskriver er helt grei.

Skrevet

Kjøp ferdigblandet mme på butikken. Da kan samboern din bare varme de opp. Det er nok det letteste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...