Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Mora mi ringte i sted og fortalte at faren min hadde blitt sendt på sykehuset i ambulanse... han fikk nesten ikke puste. Så de ville sende han for å sjekke om det var hjertet. De trodde ikke det, men trodde det kunne være noe i spiserøret... "noe" hva er "noe"? Han har ikke vært helt i form i et par mnd. Mora mi sa også at han ikke har villet sagt noe til meg og sambo. Men, hvorfor ikke? Hva tror de feiler han? Må vel være noe alvorlig da? Nå er jeg lei meg og redd :-( Er enebarn også, så er liksom bare meg...
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Sender deg en stoor klem, og krysser for at det ikke er noe å bekymre seg for. God bedring til pappan din. *klem*
Lykkekløver Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Huff ja det er i slike stunder det er godt med søsken. Reis til sykehuset og snakk med faren din du, kanskje situasjonen har roet seg litt nå. Så slipper du å sitte alene og tenke. Klem
Koala *g07* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg føler virkelig med deg. Det er vondt i slike situasjoner, men oftes går det jo bra da! Sender deg en klem =)
Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg tenker liksom det verste med en gang jeg da. Redd for kreft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå