Gå til innhold

Nå er jeg redd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora mi ringte i sted og fortalte at faren min hadde blitt sendt på sykehuset i ambulanse... han fikk nesten ikke puste. Så de ville sende han for å sjekke om det var hjertet. De trodde ikke det, men trodde det kunne være noe i spiserøret... "noe" hva er "noe"?

 

Han har ikke vært helt i form i et par mnd. Mora mi sa også at han ikke har villet sagt noe til meg og sambo. Men, hvorfor ikke? Hva tror de feiler han? Må vel være noe alvorlig da?

 

Nå er jeg lei meg og redd :-( Er enebarn også, så er liksom bare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stoor klem, og krysser for at det ikke er noe å bekymre seg for. God bedring til pappan din.

 

 

*klem*

Skrevet

Huff ja det er i slike stunder det er godt med søsken.

Reis til sykehuset og snakk med faren din du, kanskje situasjonen har roet seg litt nå. Så slipper du å sitte alene og tenke.

Klem

Skrevet

Jeg føler virkelig med deg. Det er vondt i slike situasjoner, men oftes går det jo bra da!

Sender deg en klem =)

Skrevet

Jeg tenker liksom det verste med en gang jeg da. Redd for kreft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...