Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Det er bare en TV-serie, en ekte såpe. At det går an å engasjere seg så utrolig mye i en fiktiv person som (til og med jeg har fått med meg, bare ved å se alle de innleggene her til stadighet) heter Amanda er jo nesten litt sykt.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe.. Sant i grunn det, men jeg engasjerer meg som om det skulle vært virkelighet.. Samme med hotell Cæsar. I vår vennegjeng sitter vi gledelig i selskap/fest/vorspiel og snakker om Cæsar/home&away..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Når man først har sett denne episoden og engasjert seg, så er det vanskelig å ikke fortsette fordi den personen der kan drive en til vanvidd!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 man må da få lov til å engasjere seg..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Gubben er oppgitt over meg åssen jeg legger opp dagen for at jeg skal få sett serien. Enten spiser vi middag før eller så venter jeg med å lage til det er ferdig. Hender også at jeg skyver tv bort til kjøkkendøra så jeg kan se mens jeg lager mat. Litt kjedelig å være sååå engasjert, men det er eneste serie jeg virkelig MÅ se og så ser jeg på det som min lille pause fra hverdagen! En hellig halvtime for meg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 glai2små og en bittelitenspire Hehe, fra dag 1 (ok dag 5 da..) har jeg sørget for at ingenting opptar meg. Barselkurs og skole, pluss andre ting taler for seg selv. Men iallefall, Daniel får middagen etter H&A! Er helt avhengig av serien der jeg også. Eneste serien jeg ser på, som faktisk går an å se på. Hotel cæsar ser jeg også på, men langt ifra noe fan slik som jeg er av H&A!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå