Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 det er vel på tide av barnimagen.com får prosenter av salget til Torunn`s?????
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Uff da.. stått opp på feil fot i dag eller? Dette er jo en bryllupsdebatt og er vel til for å dele erfaringer, både positivt og negativt, om det som har med planlegging av bryllup å gjøre? Mulig det fører til mere salg hos noen leverandører som behandler kundene sine bra, men det fører jo også til at de som ikke behandler kundene sine bra får mindre kunder. Rykter sprer seg for, og det er lønnsomt å ha godt rykte. Jeg har nettopp bestemt meg for å IKKE bestille fra DivaX, bl.a. pga. ting jeg har lest her inne + egen erfaring. Så derfor lurer jeg på om noen har erfaring med Torunn. HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har ingen erfaring, men synest ikkje noko om det å få kopiar sydd i kina. Er jo piratkopiar av kjolar det er snakk om. Ulovleg.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Handler du noen gang klær til deg og barna på billigkjedene? Sitter ofte barn å lager klær på fabrikker for deg i såfall, så denne prektigheten din burde du i såfall revurdere... Iflg en relativt radikal venninne av meg er tekstilproduksjonen i bla Kina på full vei opp, og produksjonskostnader i dette landet er mye lavere enn her i vesten, kan det hende det er derfor kjolene blir såpass mye billigere? Med tanke på piratkopiering blir vel det litt av det samme... det blir jo ikke sydd en eksakt kopi av en Maggie Sottero kjole, men noe lignende.. litt på samme måten som billigkjedene har lignende klær som designhusene lanserer... Anyway, til HI, jeg har bestemt meg for å kjøpe kjole fra Torunns (dvs jeg skal se på en i salong i morgen før jeg bestemmer meg) . Jeg er ganske gravid når vi gifter oss og finner jo ikke drømmekjolen noe annet sted. Har sikkert mailet 25 ganger frem og tilbake med henne, hun har superbra service og vil faktisk ikke ha målene mine før 7 uker før brullupet pga magen. Kjolen kommer etter ca 3 uker så da har jeg tid til å sy den om/ reklamere hvis noe ikke skulle være som jeg vil. Jeg skal "blande" to kjoler jeg har funnet etter utallige timer med googling og har en virkelig god følelse med dette altså. Har også fått flere anbefalinger her inne, og sett bilder av kjoler som absolutt er fine, ser ikke billige ut i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 En piratkopi er et det hvis de setter på merke med for eks Maggie Sotter,og det gjør de ikke. Jeg har kjøpt kjolen min derfra,og han ingen ting annet enn positivt å komme med.Det oppgulpet fra damen lenger oppe her,er så dumt at jeg ikke gidder å kommentere det en gang. Bla tilbake noen sider,så ser du hva andre har syntes.Jeg er ihvertfall mega fornøyd.Både med kjole og service.
Hjertefamilien Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Veldig fornøyd med kjolen, servicen og alt! Flotteste kjolen jeg har sett på :-) Kvaliteten holder høy standard, man får kjolen nøyaktig som man ønsker den og leveringen er rask :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå