tullerusk Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Skal jo egentlig ikke være nødvendig, men er så mye is inni der.
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Eh, trekke ut kontakten er jo en god start. Om det er mye is, kan du sette en kaserolle med varmt vann i den, så tiner isen raskere.
Frk. Vable Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Det må vi også... Må vel slå av frysen/kjøleskapet og åpne døren.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Bruk føna, da går det raskere.
It's all about me Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 1 Ta ut varene 2 Slå av fryseren 3 Sett en beholder under der vannet kommer til å renne ut. 4 Vent på at isen tiner 5 Vask 6 Start fryseren igjen 7 Legg på plass maten
Avisa Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg skjønte ikke hvorfor du skulle ha avis i frysern.... *pling*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå