Gå til innhold

Hvordan avise frysen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jo egentlig ikke være nødvendig, men er så mye is inni der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, trekke ut kontakten er jo en god start.

 

Om det er mye is, kan du sette en kaserolle med varmt vann i den, så tiner isen raskere.

Skrevet

Det må vi også...

Må vel slå av frysen/kjøleskapet og åpne døren.

Skrevet

Bruk føna, da går det raskere.

Skrevet

1 Ta ut varene

2 Slå av fryseren

3 Sett en beholder under der vannet kommer til å renne ut.

4 Vent på at isen tiner

5 Vask

6 Start fryseren igjen

7 Legg på plass maten

 

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvorfor du skulle ha avis i frysern.... *pling*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...