Gå til innhold

Til Alva og til Gøril og til Ruttelutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

og til dere andre som var på 1. og 2. og 3. trimester sammen med meg på bim. skal dere ha flere barn?? eventuelt når? (jeg skal time det og få sammen med dere for dere var så kule å være sammen med der:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det meg du mener? har ikke sett så mange andre som heter Gøril.. Men at jeg var kul tror jeg ikke jeg har hørt i bim-sammenheng.. Hehe.

Ikke mye kult som har kommet fra meg, så mulig du tenker på en annen person da?

Uansett, lyst på flere barn har jeg, men akkurat nå er det mer enn nok med Jesper..

Hvem er du da anonym?

Skrevet

Hei Gøril, vi var sammen på 1,2,3 tri (du kom litt etter meg). Har fulgt deg hele veien. Hvordan er det med Jesper nå...?

Jeg er ikke HI (Anonym)

Skrevet

Hei lilletrollet.

Nei, det går jammen meg ikke bra her. Jesper har diagnosen infantile spasmer, og det er veldig alvorlig. Vi bor på sykehuset nå.

i dag har vi en litt bedre dag, for Jesper har ikke hatt så mange anfall, og da tenker jeg at kanskje økning av sabrilex har virket litt, men det kan også være tilfelding..

Litt morsomt å være inn på dib igjen, og lese om hverdangsproblemer til andre... Det hjelper faktisk litt, uten at jeg skjønner hvorfor. Noen ganger blir jeg ufattelig sur når jeg leser "er det best med brune eller blå øyne på baby?"... Jaja, vi har forskjellige ting å stri med tenker jeg da, om det virkelig skal betyr noe i den store sammenhengen..

Husker deg lilletrollet, og synes det er koselig å følge med ¨på "gamle kjente". Selv om vi ikke så mye til felles lengre, i og med at jeg har en veldig syk sønn... Men dib blir da et "frsted" for å få tenke på andre ting, samle tanker og få ny iver og energi til å være sammen med Jesper..

Oj, dette ble langt gitt

Skrevet

Hei, så koselig da:o)))) Har ikke planer om flere barn, nei - har fått de to jeg alltid har drømt om, så det holder for oss;o) Men det er jo altid mange koselige jenter på bim da;o)

Skrevet

Ja, du fortalte om diagnosen her for litt siden. Så flott at kanskje medisinene virker!!!! Jeg må si at jeg er stolt av deg - du er en tapper dame!!!! Stå på Gøril! Vi er her for å glede oss med deg og støtte deg om du trenger det! Fint at du stikker innom og forteller innimellom.

Gi Jesper en god stor kos fra vesla og meg!

Og stor nattaklem til deg selv!

Skrevet

Jeg var der og :) men hvem er du da anonym?

Skrevet

Jeg var også på de forumene på den tiden :)

Skrevet

Jeg var også der på samme tid.. men aner ikke om jeg egentlig hadde et nick som folk husker.. noen var jo mer aktive der en andre :)

Lenge siden jeg har lest noe om deg og jesper gøril.. er innom her hver dag.. men får ikke med meg alt som skjer... synd å høre det som skjer med jesper.. men godt de har funnet ut av ting så de kan hjelpe dere med han.. du er sterk.. sender over mange klemmer........

Vi har snakket på å få en til.. tenkte å begynne å prøve igjen enten til sommeren eller rundt juletider.. vi får se ;) men så var jo ikke jeg en av de kule her da.. hihi.. men da vet du det likevel ;p hihi

Skrevet

Jeg var også på bim samtidig som dere, men kanskje ikke så aktiv bruker.

Vi vil ha et til barn, men ikke før om 3-4 år.

Skrevet

Jeg har nok også bimmet mye med flere av dere, og jeg husker deg veldig godt Anonym! Det gjør nok dere andre også hvis dere tenker dere om ;-)

Disse kjære anonyme som bare driver med tøys og tull, disse kjære anonyme som vi fikk kastet ut fra Bli Gravid. Ja, jeg husker anonym veldig godt!

Denne anonyme skal visst time det å blir gravid sammen med dere, hehe, man skal høre mye rart før øra detter av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...