Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 La inn et bud på en leilighet i går. de var ikke helt fornøyd med tilbudet, så vi gikk 50000 opp, nå fikk vi den. 150.000 under lånetakst og 300.000 under verditakst. 40.000 under det den lå til salgs for.(har lagt en god stund ute da) skal skrive under på kontrakten på mandag og overtar leiligheten om 3 uker. Bor for tiden i kjelleren hos min far, og bor billig. Han har lite lyst at vi skal flytte, men vi har lyst å komme oss ut og få noe eget. vet ikke om jeg skal juble eller gråte...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Du skal JUBLE! heldiggriser er dere,, jeg vil også *buhu* finner ingenting vi...
Elle Vilde Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Høres ut som om dere har gjort et bra kjøp synes jeg! Man blir alltid vettskremt når man har kjøpt (min erfaring i hvert fall). Angrer skikkelig, selv om man var helt sikker på at man ville ha den før man fikk den! Det går over! Gratulerer, forresten!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 JUBLE, det hadde jeg gjort Skjønner at faren din ikke har lyst at dere flytter. Gjør tydelig for han at det ikke er på grunn av han dere vil flytte :-)
Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 takk for det alle sammen. Er litt skjelven no. må pønske ut hvordan jeg skal si det til pappa. han vet vi har sett på hus og leiligheter lenge, men ingen som vet vi har sett på denne, så kommer nok som en overraskelse på alle foreldrene våre.. skal bli godt å få egen leilighet. større bad, soverom til martin. og egen garasje. større kjøkken men omtrent like liten stue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå