Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg røyker ja! Ikke mye men ca 7 daglig. Vet at det er dumt gjort men slik er det bare akkurat nå.. Jeg har en 3mnd gammel baby som nekter å sove i sin egen seng, så det har ført til at jeg er utkjørt og dermed lar h'n sove sammen med meg. For det meste vert fall. Og det verste er at h'n ikke sover på ryggen. Hver gang jeg skjekker ligger h'n på magen og sover. ALLTID! Årh..Det er så frustrerende, og det blir til at jeg ligger konstant våken for å holde kontroll på at h'n ikke sovner helt fra meg. Vet jeg burde slutte å røyke, det gjør jo ikke saken bedre, men det er vanskelig akkurat nå.. Noen andre som har det slik?
heldigec Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Er nok ikke så enkelt å slutte å røyke sånn på dagen nei...men du bør definitivt prøve! (sier en som aldri har røykt). Spiller ingen rolle hvor mye du røyker - bare at du gjør det øker jo risikoen. Har du mulighet til å spenne ham fast i en Babysafe sovepose? Da unngår du i alle fall at han snur seg på magen. Ideelt sett bør du kanskje heller gjøre tiltak som fører til at han sover i egen seng da....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Kryppedød er en fæl ting, men skal vi gå og konstant være redd for det kan vi ikke gjøre noe annet.. Kan du ikke prøve å få den lille babyen din til å sove i egen seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå