Brugda Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på om min sover for mye på dagtid, og derfor våkner ofte hele natta:/ Hvor mye sover deres på dagtid (og natta)?
Mamma Mirabell Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 gutten min er 5mn og to uker snart.. han sover dåååårlig på natta.. lite lite. helsesøster sa at søvn avler søvn så prøv å få han til å sove mest mulig på dagen. det var det hun sa. min sover vel en time to ganger på formiddagen.. og en times tid tilsammen på kvelden. alt ettersom hvor han får sove
Brugda Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Okei. Her soves det 3-4 timer på dagtid, fordelt på 3-4 lurer. Virker ikke som det avler nattesøvnen her , hehe
Mor til 3 søte små:) Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Mine sov ca 3-4 timer på dagen i den alderen. En lang om formiddagen og litt kortere om ettermiddagen. De fikk sove så lenge de ville, men ikke etter halv fem-fem. Om kvelden ble de lagt sju og sov til ca sju.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 På den tiden sov hun 3 timer fordelt på 2 lurer sov hele natten..
Brugda Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Da ser det jo ikke ut til at hun sover noe unormalt mye på dagtid da.. Takk for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå