Gå til innhold

Nå har jeg sakt opp jobben min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske trist igrun, selv om jeg viste jeg ikke kunne gå tilbake til den etter permisjonen pga flytting, så er det litt trist å måtte skrive og sende oppsigelsen:(

Håper jeg finner en ny jobb som er like gøy og utfordrende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt med nye utfordringer! Lykke til med jobbsøking! Jeg sa opp for noen mnd siden og startet på utdanning :)

Skrevet

Kaa82 :

Sa du opp før du var ferdig med permisjon?

Det har nemlig jeg tenkt på også, jeg kan ikke gå tilbake i min jobb pga vi har flyttet og reiseveien blir altfor lang, jeg vurderer å si opp 3 mnd før permisjonen min går ut.

Hvordan gjør du det med ny jobb? jobbsøking?

Vet du hvordan arbeidsmarkedet er med tanke på å søke i permisjon?

Skrevet

Min jobb viste jeg ikke kom tilbake da, så å sende oppsigelsen var igrunnen bare en formalitet. Men om de er strenge på å få oppsigelsestiden så sier du opp slik at oppsigelsestiden løper i permisjonen.

JEg har søkt så smått på noen jobbet da jeg hadde 3mnd igjen av permisjonen. De var ikke direkte negativ til meg selv om jeg hadde 3mnd med permisjon igjen. Som hun ene sa, de fleste gode kandidatene måtte de uansett vente 3mnd på om de hadde det i oppsigelsestid. Så 3mnd regner de alltid med å måtte vente på en god kandidat.

Så er nok bare å søke i vei. Verste som kan skje er jo at du ikke får jobben;) Så det er jo forsøket vedt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...