4blir5 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 selv hadde jeg termin for 10 dager siden, og kjenner ingen tegn på at fødselen nærmer seg...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg signerer med en dag over...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 jeg er! hadde termin på lørdag, 3 dager siden... men har hatt mye "mens-ligninende" smerter som kommer i tak litt innimellom i dag, så kan jo være det er noe på gang! om det ikke bare er disse mase-riene igjen da, som jeg har hatt en del netter nå...
Ranveig R Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Er over, men berre så vidt. Hadde termin i går. Sist vart eg sett i gang 14 dagar over, så eg har ikkje mange illusjonar om at fødselen skal komme i gang av seg sjølv denne gongen heller...
Ezmeralda Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde termin i går. Slimproppen gikk for 1 time siden, men det betyr vel kansje ingenting...?! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå