snart_nr2 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg venter barn nr to 19.desember, og ser jo for meg å føde mitt i julemiddagen.. Men jordmor sa imidlertid at mange av de kvinnene som har termin rundt jul, blir ubevisst påvirket av alt kaoset som omgir oss, så mange føder før tid. Noen som har erfart dette?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde termin på Lucia-dagen med min første. Siden dette var mitt første barn og søsteren min og nesten alle venninner jeg kjente hadde gått overtid med sine førstefødte da var jeg forberedt på en julefødsel. Ønsket jo egentlig ikke det, men stresset heller ikke med å få babyen ut før jul, tok det helt med ro. Jeg gikk overtid jeg også, men bare fire dager så babyen min ble født på 17. desember, akkurat en uke før jul. Og det var jeg takknemlig for:) Det ble en kjempekoselig julekveld og en ukes bursdagfeiring i ett. Jeg aner ikke om jeg ble påvirket av alt kaoset rundt. jeg hadde forberedt meg godt, hadde kjøpt/laget/pakket ferdig alle julepresangene til alle i familien før fødselen, i hvert fall kunne jeg ikke klage over at tiden gikk sakte. Egentlig begynte fødselen akkurat den dagen da jeg var helt ferdig med alle forberedelsene - både til jul og til fødsel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå