Gå til innhold

Hodet festet seg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos jm idag, og hun kunne fortelle at hodet lå langt nede i bekkenet og hadde så godt som festet seg!!! Så rart... er 32+5 idag, og trodde ikke dette skjedde før langt nærmere fødsel jeg! Men, da føles plutselig alt litt nærere :-)

 

Noen andre som allerede har et hode som er festet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HI her...

 

Jeg kjente det ikke... trodde egentlig jeg fikk noen spark nå og da nedover jeg, kjente litt ubehagelige "slag" og press nedover innimellom, men det må være hodet det da, evt armene...

Men, jm kjente det... hun klemte godt inn nederst i magen/bekkenet mitt og jeg fikk inntrykk av at hun nærmest "holdt" rundt hodet... veldig rart.

Etter kontrollen var babyen over normalt aktiv der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er også hodet festet. Jeg var hos jordmor i går (35+4), og hun sa at det som oftest skjer etter 36 uker. Jeg fikk inntrykk av at det dermed er sannsynlig at barnet kommer før termin (mine to andre barn kom begge før termin - hhv 13 og 6 dager).

 

Det var veldig betryggende å få vite at hodet var festet, for på forrige kontroll (31+4) lå babyen i tverrleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren min sa også at det oftest skjedde rundt uke 36, men at det ikke var noe unormalt i at det skjedde før... håper virkelig ikke det at hodet er festet allerede i 32+5 betyr at babyen min kommer mye før termin, skal nemlig ha planlagt ks 10 dager før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...