FanteGuri Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jenta mi er 5 mnd, og vi synes fortsatt at hun er litt lita til å ligge over hos besteforeldrene, nattammer enda også.. Har deres barn overnattet hos andre? Hvordan gikk det?
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 ja mini her sov borte for første gang når han var litt under 2 mnd ,husker ikke helt.. gikk kjempe flott,amma jeg også men jeg pumpa meg... nå sover han over når vi skal no,ut eller noe sånt,1-2 ganger i mnd ..
FanteGuri Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hm, kanskje vi er litt pysete.. Flere svar?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg syns ikke du er pysete for vi er jo ingen like. Min datter på 7måneder har ikke ligget hos besteforeldern sine enda hun heller, men hun var hos min bestevenninne å lå ei natt når jeg var i bryllup. Da var hun 6måneder. Ellers har hun bare hvert hjemme hos meg på natten. (Er alenemor og jeg min ikke følt noe for at jeg trenger noe barnepass på natten) Men til helgen nå blir det nok første gangen hun ska overnatte til besteforeldre
Mrs. Bouquet Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Kommer til å venta enda vi, jenta mi er 9 mnd. og hverken hun eller jeg er klar for å være borte fra hverandre så lenge om gangen. Det er mest fordi hun er en mammadalt, men nå ser det ut til at hun føler mer og mer tillit til besteforeldrene, så tiden kommer. Jeghar ingen hast for å si det slik, bryr meg ikke om jeg går glipp av et julebord for eksempel.
FanteGuri Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Har ikke behov for nattlig barnepass enda jeg heller, men vi må begynne å trene litt snart. Jeg og pappan skal gifte oss i begynnelsen av februar og skal da være hos min forlovers mor (som jeg kjenner ganske godt), er redd for at det blir en skrekkens opplevelse, hvis hun ikke er vant med å ligge over hos andre før vi kommer så langt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 jeg syns virkelig det er helt sprøtt at små babyer på 2 mnd sover over hos andre! seriøst! 2 mnd? de er jo midt i tilknyttingsprossessen stakkar små! her er det snakk om å sette sine egne behov foran barna sine. en ting er dersom en er NØDT pga f,eks sykdom eller lignende, men seriøst en har ikke barnevakt til babyer fordi en skal på FEST?!!
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Ro deg litt ned da, det er vel opp til hver enkelt om når de vil la barnet sove over hos besteforeldrene! De kjenner besteforeldrene best, og om de velger å gjøre det er det deres sak! Mini her er 3 mnd. snart, og tenkte å la han sove over hos besteforeldrene neste helg. Har ingen problemer med det-han har nettopp startet å sove rundt, så om de har han om natten og kommer over med han om morgenen så kommer det til å gå helt fint (de bor i nabohuset). Det blir verre for min del! =)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Alle har jo gått av å ta seg en tur ut da. Går jo ann å dra på en fest noen timer å så dra hjem igjen. Enn må ikke drikke alkohol for å dra på fest. Å viss en drar en liten tur etter ungen har sovnet ser jeg ingen feil i å ta seg ut en tur.....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Hva gir deg rett til å kritisere??? Hvis mor klarer å være borte litt fra barnet så har vel både mor å barn litt godt av det en gang i blandt? Om du ikke ville dratt fra h*n så funker vel det for deg... Slutt å døm andre å hold de sure meningene dine for deg selv! Mini her skal ligge borte en natt i jula da han er 5 mnd hvis mor klarer... Flott for de som klarer å slappe av uten barn en gang i blandt!!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 anonym 12.20: du har da vel ikke en dritt med hva jeg velger å gjøre med mitt barn ?? pass dine egne saker du.. og en ting til,jada,marcus er blitt skada for livet for at han sov hos bestemor og nå liker han meg ikke mer.. haha..skjerp deg
FanteGuri Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2007 Anonym 12:28 Sitter du hjemme i stua di og ler nå eller? Kan ikke skjønne at det der var et seriøst innlegg..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 lucas sov hos mamman min når han var åtte uker og det gikk kjempefint, han har sovet over flere ganger dær og er så trygg på mormoren sin:)
nimmi Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Blir litt dumt å få høre at man er dårlig mor fordi mor og barn ikke sover i samme hus en natt! Det som er viktig er jo at barnet får omsorg, og det finnes forhåpentligvis mange flere enn mor som kan gi barnet det!! Kanskje folk må sette ting litt i perspektiv og tenke på de barna som ikke får det de har behov for. Her inne virker det i allefall som mødrene er opptatt av å gjøre det beste for barnet sitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå