Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Uff.. er syk igjen... har hatt flere forkjølelser og omgangsyke.. Men har ikke tatt noen medikamenter. er obs på feberen, om den blir høyere enn 39 skal man jo ta febernedsettende. Men er det skadelig for barnet å være så mye syk?
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har og vært mye syk. Hadde omgangssyke i forrige uke, og nå har jeg jammen meg blitt forkjøla. Tett og vondt i hele hue og nyser hele tiden, snørra renner. Føler det er litt synd på meg nå for tiden ja;) Tror ikke det er skadelig for barnet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Når maner gravid får de fleste generelt dårligere immunforsvar. Det er ikke farligt for fosteret og være syk,Men pass på at du drikker mye vann og får i det litt næring. Har du feber ta en paracet(Det er ikke farligt)Tvert imot sier min lege,bedre og ta en paracet enn og gå rundt og føle seg jævlig. Paracet har ingen viste bivirkninger på fosteret,Men du skal følge anngitt dose og ikke bruke det over for mange dager.
Axus' girlfriend Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 paracet er ikke farlig, men husk at febernedsettende vil medføre at tiden før man blir frisk blir lengre!!Feber er jo kroppens reaksjon på fremmede legemer osv, og er nødvendig for at disse basseluskene skal dø! Så ikke bare hiv inn på paracet folkens, kun når det er nødvendig!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har fått forkjølelse for 3. gang på 5 uker. Så det virker som om imunforsvaret er dårligere ja c",)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Tror ikke det er farlig for baby, men du skal ta ekstra godt vare på deg selv, og får du høy feber, så bruk paracet, og drikk mye. Selv har jeg vært kjempeheldig, og alltid vært friskere når jeg har vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå