♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 åssen skriver jeg kompisasjon? jeg vet at det ikke er riktig skrevet. men vet ikke åssen jeg skriver det..... situasjonen er at min far har spurt om å ha med kristoffer til syden i påska og det er faren sin påske neste år og tenkte at han kunne fått en annen "uke" for å sendene han med bestefar...... noen som forstår hva jeg mener
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 takk takk takk takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå