Frk. Arwen Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, ja...i går kom tr og dermed var håpet ute for denne gang :-( MEN, neste pp SKAL det gå!!!Nå har jeg gått til innkjøp av el-tester, te og urter, diverse juicer og studert hvor, når og hvordan man bør gjøre det for at en liten spire skal feste seg :-) I tillegg til all prøvingen er det herlig å kunne glede seg til at det snart er jul og begynne å forbrede seg litt på denne koselige høytiden :-) Neste gang skal det gå!!!! Dette klarer vi jenter!!!! :-) Ha en fin dag!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Godt å høre at du er så positiv:o) Klaffer det ikke for oss nå skal jeg ta ett innkjøp med EL tester å) Lykke til...
madde på pergo Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Bra!!! Godt at det er mange som er så positive! det smitter over på meg=) Ja, tenker mye på julen jeg også! Så koselig det er!!! Pynte til jul og spise MASSE god mat!!! JIPPI!!!!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hva slags urter og juice? Hva hjelper det for? Litt nysgjerrig
Frk. Arwen Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Salviete, grapefruktjuice og slimløsende hostesaft slik at guttene skal slippe å streve i så mye slim for å komme seg frem til egget :-) og mer nøtter og gulrøtter til både mannen og oss :-) Er jo bare kjerringråd da, tror egentlig det beste rådet er å bare slappe av og ta det som det kommer, men man kan da hjelpe til litt med prosessen hvis det er mulig :-) bare husk å ikke være helt fanatisk og la dette bli alt hverdagen dreier seg om (vet det er vanskelig :-) ) Lykke til til oss alle :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Skjønner Ja, jeg har også planer om å la være å tenke på det hele tiden, men det blir sikkert vanskelig. Jeg kjenner megselv såpass. Er i 1 pp jeg, men har TR på besøk enda, så prøvingen er jo ikke helt i gang. Blir spennende! Lykke til til alle oss fra meg også ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå