Gå til innhold

Ny pp - dette klarer vi jenter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja...i går kom tr og dermed var håpet ute for denne gang :-(

MEN, neste pp SKAL det gå!!!Nå har jeg gått til innkjøp av el-tester, te og urter, diverse juicer og studert hvor, når og hvordan man bør gjøre det for at en liten spire skal feste seg :-)

I tillegg til all prøvingen er det herlig å kunne glede seg til at det snart er jul og begynne å forbrede seg litt på denne koselige høytiden :-)

Neste gang skal det gå!!!!

Dette klarer vi jenter!!!! :-)

Ha en fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du er så positiv:o) Klaffer det ikke for oss nå skal jeg ta ett innkjøp med EL tester å:o)

Lykke til...

Skrevet

Bra!!! Godt at det er mange som er så positive! det smitter over på meg=)

Ja, tenker mye på julen jeg også! Så koselig det er!!!

Pynte til jul og spise MASSE god mat!!!

JIPPI!!!!!!

Skrevet

Hva slags urter og juice? Hva hjelper det for? Litt nysgjerrig :)

Skrevet

Salviete, grapefruktjuice og slimløsende hostesaft slik at guttene skal slippe å streve i så mye slim for å komme seg frem til egget :-) og mer nøtter og gulrøtter til både mannen og oss :-) Er jo bare kjerringråd da, tror egentlig det beste rådet er å bare slappe av og ta det som det kommer, men man kan da hjelpe til litt med prosessen hvis det er mulig :-) bare husk å ikke være helt fanatisk og la dette bli alt hverdagen dreier seg om (vet det er vanskelig :-) )

Lykke til til oss alle :-)

Skrevet

Skjønner :)

Ja, jeg har også planer om å la være å tenke på det hele tiden, men det blir sikkert vanskelig. Jeg kjenner megselv såpass. Er i 1 pp jeg, men har TR på besøk enda, så prøvingen er jo ikke helt i gang. Blir spennende!

Lykke til til alle oss fra meg også ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...