Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Som vi kan sende inn bilde av snuppa å ha på?
Milde Malurka Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Japan photo:) Der bestilte vi krus, og de ble veldig fine de altså!!!
~La luna~ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 japanphoto.no vi har kjøpt derifra, 149kr for 2 stk tror jeg. ble fine kom i posten 4dager etter bestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå