Gå til innhold

Abonnerer dere på noen blader? Best av Gravid og Foreldre og Barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvilke av disse jeg skal ta, men nå har jeg heller ikke lest noen av dem. Hvilket vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du rekker vel nesten ikke å få så mange utgaver av Gravid før du har født, så jeg ville kanskje anbefalt å abonnere på Foreldre og Barn i stedet.

:o)

Skrevet

ok, så Gravid kommer bare ut en sjelden gang? Trodde det kom ut titt og ofte jeg;) Men da løser jo saken seg:)

Skrevet

Gravid er for gravide og foreldre og barn er for de med barn. Tror Gravid kommer ut 4 ganger i året, mens F & B kommer ut hver mnd. Hvis du abbonerer på F&B kan du få Bam i tillegg, et veldig kjekt blad som følger barnets alder og utvikling.

Skrevet

Jeg har abonnert på Foreldre & Barn i 6 år jeg, og synes det er et kjempebra blad. Leser stort sett alt i bladet hver måned.

Skrevet

eg abonnera på foreldre og barn,og e super fornøyd.

elsker d bladet.

masse bra tester, og kjekke artikler.

står mye nytting inni der!=)

Skrevet

jeg har abbonert på gravid og syns ikke de var no spesielt bra... foreldre og barn er sikkert bedre selv om jeg ikke har lest de :) hvis du har lyst på et gravid blad kan du jo prøve et å kjøpe d i butikken kanskje?og heller abonnere på foreldre og barn..

Skrevet

Jeg abonnerer på Gravid og er storfornøyd med bladet! som førstegangs gravid slukte jeg alt jeg fant i bladet:o) vil anbefale dette på det varmeste:o)

Skrevet

Jeg abonerer nå på 6 utgaver Gravid mens jeg er gravid, og så har jeg hatt foreldre og barn fra jeg fikk første ungen.

Skrevet

Har abbonert på Foreldre og barn i 4 år å er kjempefornøyd!

Skrevet

Både GRAVID og Foreldre&Barn gis ut av Hjemmet Mortensen, og jeg mener å ha sett at det finnes et abonnement der du kan få 3-4 utgaver av GRAVID og så får du Foreldre&Barn etter det. Kanskje noe for deg?

Foreldre&Barn kommer 12 ganger i året, mens GRAVID kommer 7 ganger i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...