Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Vet ikke hvilke av disse jeg skal ta, men nå har jeg heller ikke lest noen av dem. Hvilket vil dere anbefale?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Du rekker vel nesten ikke å få så mange utgaver av Gravid før du har født, så jeg ville kanskje anbefalt å abonnere på Foreldre og Barn i stedet. )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 ok, så Gravid kommer bare ut en sjelden gang? Trodde det kom ut titt og ofte jeg;) Men da løser jo saken seg:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Gravid er for gravide og foreldre og barn er for de med barn. Tror Gravid kommer ut 4 ganger i året, mens F & B kommer ut hver mnd. Hvis du abbonerer på F&B kan du få Bam i tillegg, et veldig kjekt blad som følger barnets alder og utvikling.
yvve73 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har abonnert på Foreldre & Barn i 6 år jeg, og synes det er et kjempebra blad. Leser stort sett alt i bladet hver måned.
Happy H Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 eg abonnera på foreldre og barn,og e super fornøyd. elsker d bladet. masse bra tester, og kjekke artikler. står mye nytting inni der!=)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har abbonert på gravid og syns ikke de var no spesielt bra... foreldre og barn er sikkert bedre selv om jeg ikke har lest de hvis du har lyst på et gravid blad kan du jo prøve et å kjøpe d i butikken kanskje?og heller abonnere på foreldre og barn..
Fullrulle86 Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg abonnerer på Gravid og er storfornøyd med bladet! som førstegangs gravid slukte jeg alt jeg fant i bladet:o) vil anbefale dette på det varmeste:o)
Gjest mphs Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg abonerer nå på 6 utgaver Gravid mens jeg er gravid, og så har jeg hatt foreldre og barn fra jeg fikk første ungen.
Brummeline3barnsmor Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Har abbonert på Foreldre og barn i 4 år å er kjempefornøyd!
Måånestråle Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Både GRAVID og Foreldre&Barn gis ut av Hjemmet Mortensen, og jeg mener å ha sett at det finnes et abonnement der du kan få 3-4 utgaver av GRAVID og så får du Foreldre&Barn etter det. Kanskje noe for deg? Foreldre&Barn kommer 12 ganger i året, mens GRAVID kommer 7 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå