Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan gikk det i går?

Håper det gikk like greit som for oss :)

 

Jeg badet lillemann kl 19, ga pupp og la han. da sov han til kl 21.30

(noe som er veldig bra for han å være på kvelden. )

Etter pupp var han våken til midnatt for så å sove til kl 09.30 i dag. Fikk pupp og sover nå enda.

 

Men pysj / bad virket veldig bra. Han ble veldig rolig etterpå. Pluss at han ikke lå på puppen hele kvelden.

 

Bader du Leah hver kveld? Er redd det kan bli for mye for huden hans. Er litt usikker på det der.

 

Hva er en bamsekoseklut forresten? hørtes så koselig ut det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...