Helnøtt med spire:) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Gift (nylig i sommer faktisk:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Samboer, ikke forlovet.. Men har et lite håp om at han kanskje frir i dag som jeg har bursdag....
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 singel og endelig veldig fornøyd med det )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Misslykka ludder! :-D
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 skilt, nå samboer og forlovet og forlovet med pappaen til babyen
SaDa Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 samboer, forlovet, gifter oss i August neste år:)
bambi på isen Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 gift, har vært gift i 6,5 år og vært sammen i snart 11 år!!
Mayken Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Samboer. Vært sammen i litt over 8 år. Og forlovet i snart 1 år.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2007 #24 Skrevet 30. oktober 2007 jeg er gift. i august...... med verdens beste mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå