Forskeren Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på om jeg skal begynne snart, gutten min blir 5 mnd neste uke. Hvilken grøt har dere evt begynt med (ris? mais?) og hvordan gikk det?
Liten gutt i magen<3 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jepp her har vi begynt så vidt med litt grøt på formiddagen.Vi begynte med mais grøt,gikk kjempe fint!
*panama* med to søte små Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp.. Vi har begynt med mais grøt..Går så fint så;o) Starta på dagen,men har nå gått over til å gi på kvelden;o) Men dere andre som har begynt hvordan gjør dere det med melken,gir dere den før eller etter? Eller mellom skjeène for dere som gir flaske?
Alba44 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har såvidt begynt å gi maisgrøt. En teskje søndag, en teskje i går og to i dag. Gir melk først så han ikke er så sulten når han får grøt. Smatter og virker som han koser seg når han får disse smaksprøvene )
~hope~ i 7.himmel Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Åå,så koselig:) Kjøpte grøt for 4m+ i går,tenkte å begynne å gi henne en ts blandet i pumpet melk på kveldstid-prøvde for førstegang i går.Virker som hun likte den ekstrasmaken i melka:)Hun er forresten 5 mndr:)
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg gir to grøt måltider og fikk beskjed på 5 mnd kontr i dag at jeg kunne begynne med middag om to uker siden han ikke får mm lenger, mistet melka etter mye styr ved 3 mnd alder... jeg gir hvetegrøt med frukt( 6mnd grøt) på formiddagen og maisgrøt(4mnd grøt) på kvelden. De to andre måltidene får han mme og fruktmos eller sviskemos... + et mme måltid på natta. Helsesøster sa jeg kunne komme opp i 4 måltider med fastføde før han blir 6 mnd. Og da begynne nattavvenning... 4. måltid kunne være brød og frukt...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, min er født 19 juni....har gitt en skje maisgrøt i en uke, så i to dager nå har jeg gitt to babyskjeer. Han liker det veeeldig godt Tenkte å prøve sviskesaft i morgen etter maten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå