mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 så er gullgutten 1 år og jeg håper av hele mitt hjerte at jeg den dagen kan si at han skal få en liten bror eller søster. Jeg har så lyst til å holde en nyfødt baby i armene om ni månder,jeg er helt babysyk altså. Vil så gjerne.tror jeg blir lei meg hvis jeg får mensen,men som min kjære sier,så er det første forsøke og det er ikke noe å ta på vei for. Det er jo bare det at det er blitt utsatt så mange ganger på grunn av den dumme blodprosenten min og blodlageret,så nå er jeg helt oppslukt av å bli gravid. Folk sier til meg at jeg må ta det med ro,for jo mer jeg stresser med det jo lengre tid tar det,lett for dem å si,ikke de som så sårt ønsker seg en baby nå. Nei,jeg håper virkelig ikke at jeg får mensen i løpet av de første dagene.
To søte små!!!!! Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ja tiden går fort med disse små. Har en liten som blir 1 år om 70 dager. Vil ønske deg lykke til med prøvingen. Håper spiren sitter fort. Du må la oss få vite hvordan det går. Klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for det,kommer nok til å oppdatere ja. Jeg er så spent at jeg er nesten syk*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå