Gå til innhold

Dere som jobber 30/40/50/60 %


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager i uka jobber dere,

eller hvordan er det lagt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 40% turnus. Turnusen går over 15 uker, så det er veldig forskjellig.

 

Jeg har feks 2 uker i strekk fri en periode, og noen uker jobber jeg fullt.

 

Men tror i snitt så blir vel 40% ca 2 dager i uken

Skrevet

takk for svar : )

 

Dytter litt jeg, hvis det er flere her som jobber deltid..

 

Skrevet

Jobber turnus, så det varierer veldig.

Gj.snitt 2 ganger i uka:-)

Skrevet

Jobber 50 %. Jobber fra 09 til 12.45 fra mandag til fredag. Prøver på å få byttet det slik at jeg fordeler den 50 % stillingen på 3 dager.

Skrevet

jobber 50%, 2 og en halv dag i uka :) jobber tirsdag, halve onsdag og torsdag, så langhelg hver helg! deilig det så lenge jeg kan!

Skrevet

Jobber 50& turnus...6 ukers turnus..

Jobber f.eks..fredag, lørdag, søndag, mandag...tirsdag og torsdag..så fri den helga...hele uka etter inkl helga..

Så jobber jeg neste uke mandag og tirsdag, torsdag..o.s.v...

Skrevet

Jobber 50% turnus. Turnusen går over 12 uker, så er veldig forskjellig fra uke til uke. Har blant annet to friuker. Ellers jobber jeg fra 2-4 dager i uka.

Skrevet

Jeg jobber 61,5 prosent turnus, natt. Men det blir alltid minimum 80 % hver mnd. Trunusen min er slik:

 

Fri 5 dager, Natt mandag, 3 dager fri, natt fredag, lørdag,søndag,mandag,5 dager fri,natt, mandag og tirsdag,8 dager fri.

 

På bare turnusvaktene mine har jeg ca 13000 utbetalt. Jobber gjerne minst 2-3 vakter utenom også.

Skrevet

66 prosent - torsdag til tirsdag annenhver uke og noen ganger mandag og tirsdag etter frihelg. turnus over 15 uker.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...