Gå til innhold

Stakkars Jab.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må jo si du til tider er velartikulert og har kommentarer som fenger her inne. Men kan ikke la vær å lure...har du barn? venter du barn? Ser deg jo aldri inne på de andre sidene.Du kan jo umulig ha et berikende liv når du lever og ånder for kranglesiden på bim? Så kjære Jeab...hvordan hadde det vært med en hobby?? Tegning,strikking,heklingen,scrapbooking?...,ja,,you name it...kanskje allt annet enn kranglesiden på bim! Og dere Jeab tilhengere.... dette er ikke noe "personangrep" ...bare et litt vel menende tips til Jeab. (som garantert kommer med nok et velartikulert svar og et lite *knegg*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så feil kan det bli når e, en ikke ville henge med. Jeab skulle det seff stå. Hi

Skrevet

Forstår godt at Jeab holder seg her inne! Blir fort kjedelig på de andre forumene. Det er for mye svada og bekymringer fra hysteriske gravide. Litt mer action, morro og flere gode formuleringer her inne:) Jeg synes ikke Jeab trenger noen andre hobbyer!!

Skrevet

Hvorfor spør du når du vet hvordan svaret kommer til å arte seg?

Og hvorfor ikke bruke PM? "Det er jo ikke et personangrep, bare velmenende tips".

Jeg har en hobby: hetsing av anonyme som prøver å bruke komplimenter for å dekke over all dritten de ikke kan dy seg for å produsere. Morsomt :-)

Skrevet

Stakkars Jeab. Lite spennende hobby du har:)

Skrevet

Så spennende er den vel ikke, men et tidvis underholdende avbrekk fra andre, mer huslige aktiviteter er den så definitivt. Hvorfor er det synd på meg, synes du?

Skrevet

"Blir fort kjedelig på de andre forumene. Det er for mye svada og bekymringer fra hysteriske gravide."

Ja for de fins det jo INGEN av her inne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...