Gå til innhold

Hjelp!!! eit spørsmål angående 3åringen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til doktor i kveld,til legevakta,får sikkert ein salve? i dagtidli da eg stod opp klaget gutten min om at han hadde så vondt i tissen...da eg tilfeldigvis såg på den når han tisset så var han kjempe rød på tuppen og hoven,trusa var tilgriset av smuss som han også hadde på tissen,gul grønt gørr(betendelse)??? noen som veit ka dette kan være eller har erfaring??? stakkars lille vesen,det er sikkert ikke godt:( klager ikke nå da,men får ta turen til legen ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars.. Det hørtes vondt ut!!

God tur på legevakta, tror jeg hadde reist med en gang til legen jeg.. Men holde det rent og tørt i mellomtiden er sikkert en god ting.. Har desverre ikke noen kjennskap til hva det kan være.

Skrevet

Ei venninne av meg oppdaget det samme på sin sønn. Det var en slags betennelse som kom av at det hadde ligget igjen såperester under forhuden. Hun måtte passe på at forhuden ble trukket godt tilbake og få skyllet godt hver gang. Ta dere en tur til legen, det er nok ikke noe veldig farlig, men greit å få sjekket ut:)

Lykke til:)

Skrevet

Takk takk..det er sikkert noe sånt..ja eg skulle reist med ein gang til lege,men har ikke bil før mannen kommer heim kl fire,men da slipper vi til legen med ein gang vi kommer ned,ellers så kunne eg risikere og sitte der heile dagen og det orker eg ikke....sist eg skulle til lege med vetlingen blei eg sittende 6 timer og vente og det er vist heilt vanligt her nede:( eg skal på jobb så det har ikke eg tid til:) MEN er det noen som veit om eg kan ha på litt bacimysin pudder for rensing og for og holde det tørt??? det står bare at man ikke skal ha det i ørene!!! men eg e usikker på nedentil på ein måte???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...