Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Så det helt av meg selv =) Gikk inn på min side for å skrive akkurat det samme til deg...
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ja ikke sant!! Firmaet mannen min jobber i har fusjonert med et selskap i Bergen og vi fikk faktisk tilbud om å flytte dit i fjor. De skulle betale leilighet til oss, og prøve å ordne med barnehageplass. ;o)
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hahaha! Sjefen til mannen min kom med dette tilbudet ett par dager før flyttelasset vårt gikk nordover. Kunne ikke si til snuppa vår at beklager, vi blir ikke å flytte hjem til bestemor og bestefar, tanter og onkler osv alikevel. Hehe..Men seriøst, hadde hun vært under skolealder hadde vi gjort det. Han var jo litt vel sent ute med det tilbudet også da! ;o)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Bare tuller =) Skjønner godt at dere vil bo nært familien, og når barna kommer over en viss alder er det jo ikke bare å flytte hit og dit... Sleipt av han å komme med det så seint da.
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2007 Skjønte jo at du tullet da! ;o) Mannen min vurderte det faktisk i et lite sekund, men når han sa det til meg så så jeg sikkert på han som om han skulle vært gal, så han fortet seg å si at vi selvfølgelig ikke skulle flytte til Bergen! Hehe...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Er ikke godt å vite alltid ;-) Er jo en del sensitive sjeler her inne som aldri skjønner når jeg tuller... Du får ta en husmorferie da, så kan vi treffes for en øl. He he, hadde vært morsomt.
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det hadde vært morsomt! Gubben reiser jo av og til til Bergen på møter, får prøve å snike meg med en gang. Hihi... ) Sender deg en PM, er bare en liten ting jeg lurte på skjønner du. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå