Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 5 mnd driver og får tenner ...tror jeg. Det er to kuler i tannkjøttet hans, han har siklet voldsomt leeenge og i de siste dagene har han hatt en merkelig bæsj som gjør rumpa hans kjempesår, og han har aldri vært sår før. Bæsjen er grønn og den kommer i små doser hele dagen, så her går bleiene unna. Er dette tannbæsjen alle snakker om? For hvis ikke så burde jeg kanskje ta han med til lege, for den er jo virkelig ikke normal. Han har holdt på slik i ca 4 dager nå tror jeg.

 

Takk for hjelp og svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik som du beskriver det virker det som tannbæsjen...

ikke noe hyggelig men ...smør han godt med zinksalve,fikk høre at det var mye bedre enn annen salve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...