Gå til innhold

proevene ga utslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg vet ikke hva det er.jeg ble redd.tenker det verste med en gang jeg.

Fins det et sted jeg kan finne ut hva slags proever dette er? Jeg har navna på di 3 testene.men di gir ikke svar paa hva det er.jeg vil ikke gaa her aa gruble,vaere redd,til legen er frisk igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,da det er aldri kjek å høre slik noe nei. Vet ikke hvor du skulle ha henvendt deg. Kanskje der er en privatklinikk der du bor og kan ta kontakt med dem og få en time. Si hva slags prøver du har tatt og si at du må vite hva det betyr.

Håper at alt er i orden

mange varmer klemmer fra meg

Skrevet

Du kan jo ringe volvat i trondheim, det ville jeg gjort... du får kanskje en regning i posten - men det er det kanskje verdt? rart at de ikke vil si deg hva det er.... fryktelig rart og uprofft...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvilke prøver du har tatt. Kanskje du kan Google litt for å finne ut hva det går i. Skjønner godt at du grubler og er redd.

Kjedelig at du må vente på en syk lege.... Det er ikke en annen lege der som kan hjelpe deg?

Stor klem

Skrevet

Om det er slik at prøvesvarene blir sendt til din fastlege og denne legen er syk, så forlang at helsesekretæren forteller deg hva de viser. De har ingen rett til å holde dette tilbake for deg selv om din lege er sykmeldt...

Evt har vel denne legen en vikar som kan ta en prat med deg.

Stå på, ring og forlang. Ikke sitt og vær redd og vent på at legen skal bli frisk igjen.

MEN, som en trøst, så hadde du nok helt sikkert fått informasjonen allerede om det var noe veldig alvorlig:-)

Gå og ring med en gang og forlang at noen gir deg svarene, det er din kropp for svingende!!

Skrevet

Jeg synes også du skal stå på, å få snakket med en annen lege. Om du har navnet på testene så bør du også kunne få vite det av legevakt.Be om at de fakser svarene dit,så de kan forklare deg resultatet.Det er ikke godt å gå rundt å være engstelig.

Lykke til :)

Skrevet

Hei. Uff, det er ikke greit å gå sånn i uvissheten... Nå vet jeg ikke hvilke prøver du har tatt, men er utdannet helsesekretær, så kanskje jeg kan hjelpe deg... Du kan sende en PM med prøvenavn og svar, så kan jeg se hva jeg kan gjøre...

Skrevet

Huff, så ekkelt!! Godt at superdupermammaen kan hjelpe, takk og pris for de gode jentene her inne :)

Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!!!!

Klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...