mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 på om jeg får mensen nå eller om jeg får en positiv test. Skal ha mensen i disse dager,ellers så er graviditetstesten nødt for å slå ut positivt. Håper så inderlig at jeg har en bitte bitte liten spire inni magen min og at den kan vokse seg stor og sterk og at jeg om ni månder igjen holder en liten nyfødt baby i mine armer.
Miss RM Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Lykke til!!! Oppdater oss med resultatet!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for det Det kommer jeg helt sikkert til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå