Gå til innhold

hva skal jeg gjøre nå da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på utdrikkingslag om noen uker...men saken er den at det koster penger.alle måtte betale 500 kr hver og vi kan faktisk ikke avse 500 kr i mnd,det er sårt trengte penger..pluss at jeg egentlig ikke har så lyst heller,kjenner ikke en sjel der utenom bruden..men jeg kan jo ikke si at jeg ikke har lyst eller at jeg ikke har penger,det blir for dumt syns jeg..og viss jeg skal si jeg er syk så må det jo bli dagen før og da er det jo forsent,for pengene skal jo være inne en tid før det..åååååå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500 kr??? Det var mye penger!!! Altformye.Da hadde jeg sagt at det ikke passet.Hadde ande planer.

Skrevet

ja jeg ble jo helt sjokka..men vet ikke hva jeg kan bruke som unnskyldning heller,andre planer blir vel litt feil siden jeg visste om dette utdrikkingslaget for en mnd siden,men fikk ikke vite det med pengene før nå..

HI

Skrevet

hadde og sagt det ikkje passa.. 500 kr var dyrt ja! i alle fall hvis du ikkje har lyst ein gong...

Skrevet

men hun som arrangerer vet jo at det passer for meg da jeg har sagt ja for en mnd siden...

HI

Skrevet

Hadde rett å slett sagt at jeg ikke hadde penger jeg.. Er jo liksom ikke "bare" di 500 kr det koster.. Blir jo "lommepenger" utenom også..

Skrevet

ja ikke sant...500 kr der,også skal jeg ha drikke med,pluss alle skulle kjøpe en gave til bruden,skulle ikke være en dyr gave men uansett..

HI

Skrevet

Helt enig med di andre her jeg at 500 kr er sjokkerende mye å betale for å være med i et utdrikkningslag. Skjønner ikke at ikke di andre som skal dit reagere på prisen jeg da. Si fra at du ikke har råd til å dra dit. Hadde jeg hvert i ditt stede så hadde ikke jeg heller hatt råd til det nei så måtte meldt avbud pga prisen

Skrevet

Nei, dette er ikke enkelt,:((

Skrevet

Bare si du ikke har råd, det hadde jeg gjort... Kan jo hende det er flere som synes det er dyrt også, men som ikke tør å si i fra..

Skrevet

ja det er horribelt..vet ikke hva jeg skal si til de jeg,kan jo ikke komme med en lame unnskyldning heller,må være noe troverdig..dritt altså...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HI

Skrevet

Helt enig i at det er alt for mye penger.. I tillegg skal man jo kjøpe gave når bryllupet er. Tror jeg hadde sagt at jeg ikke hadde råd.. Eller at jeg ikke kunne komme, selv om jeg hadde visst om d en stund..

Skrevet

+ gave? i tillegg til bryllaupsgave?

Jeg hadde høfelig takket nei, og sagt det var fordyrt.

Det er så domt at noen skal legge listen for utdrikkingslag så høyt.

Skrevet

ja jeg kan jo alltids bare si jeg ikke kan komme men da krever de sikkert en grunn...

HI

Skrevet

hadde vert fint om noen kunne hjelpe meg med å komme på noe å si..

HI

Skrevet

noen kan legge ut på skravle for meg om noen vil.....

HI

Skrevet

Du får sende hun en melding om at du har fått omgang syken... og at du da ikke regner med å være oppegående til lørdagen. omgangsyken har du som regel i noen dager....

og i tillegg så kan du jo si at du syns det var litt vel mye peng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...