Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 har sett ei skikkelig kul dongeribukse på H&M i str 50. er det ubehagelig for en nyfødt å bruke slike bukser, er han forbeholdt sparkebukser den første tiden eller er det behagelig å se kul ut? ja, jeg er helt grønn.. den har jo sånn mykt stoff inni å er strech, but still... ?
Phantom´ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg liker best å kle nyfødte som babyer jeg da, ikke som små voksne... Men det er jo smak og behag. Men de aller første ukene ligger babis ganske sammenkrøket (som en grillet kylling) så da er det gjerne mest praktisk med myke klær. Hadde heller kjøpt den kule buksa i str 62 så kan den brukes lengre også...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 kanskje finne noen kule sparkebukser heller da.. og kjøpe den i str 56 eller 62 som du sier.. Jeg tenkte ikke å bruke den til dagligdags, var hvis vi skulle på besøk eller noe. Men er sikkert sant at det blir bedre for den lille å ha noe enda mere mykt den første måneden iallefall..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Et lite tips: Bruk babyklær så lenge som mulig, de kule klærne kommer tidsnok og da kan man ikke bruke babykær på de lengre siden de er blitt for store. Bruk søtt babytøy og nyt babytiden er mitt råd =)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ville droppa all dongeri til babyen blir større. Ekstremt ubehaglig... Mye annet kult på markedet ;o)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Sier meg enig med de andre her. Nyt babytiden Er mye deiligere for et lite spedbarn med noe mykt og ledig mot kroppen. Tiden med ''kule'' klær kommer tidsnok ja.. Har en sønn på 1,5 år, og da finnes det tøffe klær i lange baner
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er mere fan av myke velur sparkebukser jeg, og har vel ventet med dongri til de er oppe og går. Tenker litt på sømmer, ol som kanskje ikke er så behagelig å ligge på.
Sunniva78 har to små Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp, enig med dere over!! De blir tidsnok store nok til å bruke dongeri:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Støtter meg til de andre her.. Dongeri blir fort stivt og ubehagelig for små, myke kropper som bare ligger. Vent til de går er mitt råd og. Er utrolig mye fint i BABYklær da:) Bomullsklær er supert - kan vaskes på 60 grader også. Ellers nevnte noen velour her, som er utrolig mykt og godt. Lykke til med handlingen, det er så kos!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Min baby skal få kose seg i tynne ullbodyer og deilige tepper av den beste kvalitet! Bare mykt og godt til min første vinterbaby;) Vugge og saueskinn er allerede i hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå